30 maart 2008

"Speak now or forever hold your peace"



Beste vrienden, lezers, bezoekers en verdwaalde meerwaardezoekers, do I have news for you! Het lieftallige snoetje hierboven, toen nog bij het nekvel gepakt door ons mama, gaat volgend jaar door iemand anders bij het nekvel gepakt worden...

Jawel, mijn broer gaat in de huwelijks-pédalo stappen met zijn lief Cindy. Hij heeft meubelen, huisgerief en twee koters, wat zou hem dan tegenhouden newaar? Gisteren werden we uitgenodigd ter Abdijmolenstraat om er een hapje en drankje te nuttigen, vet veel champieper te morsen op het tafelkleed, aperitiefvorkjes weg te gooien in de afvalbak, afin ons eens goed te laten gaan dus. Vic nam de gelegenheid te baat om aan mijn madam te vragen of ze zijn getuige wil zijn op het huwelijk. Natuurlijk zag ze dat wel zitten, het wordt immers hét society-event van 2009! Daarnet zat ze al te surfen langs enkele sites voor galajurken. Ze wil een kleed met een duizelingwekkend décolleté. Dat worden nog spannende tijden... Cindy heeft ondertussen ook al haar getuige kunnen strikken. Ik heb nog iets meer dan een jaar om mij voor te bereiden op deze ontmoeting. Maar mezelf kennende, gemoedelijk en erg sociaal (aaaaarch, had bijna iets anders geschreven) zal dat wel soepel verlopen. Ondertussen heb ik nog ruimschoots de tijd wat apéro's te drinken, iets wat ik nu onmiddellijk ga doen zie ;-)

Cool runnings,

Emmanuel

2 opmerkingen:

Brô zei

Brô,
uw schrijfstijl is gewoon de Humo (lekker rood) of beter nog de "P" waard. Als 't even kan desnoods de Playboy, dan heb ik een excuus, newaar. Nee serieus: Brusselmans mag nen heten adem in zijn nek gaan voelen! PS: hoe zit het met die parel? G'hebt hem toch nog hé!? Broer? ... hein?

Unknown zei

De heren anciaux herstellen het evenwicht. van harte proficiat voor beide.