25 februari 2008

Lokeren-Club Brugge 0-1



Sensatie alom in het land van de "pjeiretisjen in tomattesaus"! Deze kwieke youngster zorgde gisteren eigenhandig en vooral met de voeten voor de verdiende winst van onzen FCB op Daknam.


Insiders vrezen dat we zijn fluwelen baltoetsen niet lang meer gaan zien op de Belgische velden. Naar het schijnt zitten Lille, Barcelona en AC Milaan heel erg aan te dringen. En ik maar hopen hem ooit te kunnen voorstellen aan het glorierijke KFC Heusden, ploeg van mijn dorp en qua niveau stukken beter dan dat patattenploegske van Destelbergen; om over de ambiance voor, tijdens en na en na en na en na de wedstrijd dan nog niet te spreken!


Hoedanook, ik ben er nogal van overtuigd dat Axel Anciaux, remember that name, voor mij een plaatsje in de loge's zal reserveren. Misschien krijg ik wel nog een dekentje met de clubkleuren er bovenop? Een zitje en een dekentje, zijn peter is niet veeleisend.
En morgen gaat het zonnetje op om 7.35u. Dan zijn wij allang bezig, luie kl**t!

1 opmerking:

Anoniem zei

en dan hebt ge hem nog niet in de douche gezien!!!!!!!!!

signé mémé