19 februari 2008

Blijf je lever eens de baas op een week-end met Deraes.







Ja, het leek aanvankelijk een schitterend idee om met Hugo, Sabine en de kleine Sophie op week-end te gaan naar Vielsalm. Tot we bij hen echter een verschrikkelijk geheim ontblootten...

Die drinken nog meer dan ons ;-) Hulde en the utmost respect voor dit stevige koppel.

Het was een leuk en ontspannend tripje naar de Belgische Ardennen. De kinderen hadden de tijd van hun leven op de indoor-schaatsbaan, in het subtropisch zwembad, tijdens de zeer goed aangeduide boswandeling, tijdens het koud-warm buffet in het stemmige restaurant van Sun-Parks. Hugo en mijn vrouw kwamen als vanouds weer zeer goed overeen, echt aandoenlijk om te zien. Spijtig dat Hugo zo vaak om de kap van mijn vrouw zit eigenlijk, misschien is dat zijn manier om te zeggen dat hij haar wel kan waarderen...;-)


6 opmerkingen:

Anoniem zei

zie het goed? zijn Sandra en Sabine aandachtig het lokale museumprogramma aan het uitpluizen???

Brô zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Brô zei

Nu zijn er wel meer van die occasies, gelegenheden, om betrokkenenen te betrappen op "nevensporig" gedrag (inderdaad, ik gewaag vooralsnog niet van "buitensporig"). Nu, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de compagnons van mijn broer en schoonzus, mij ooit spontaan mee ter tafel hadden uitgenodigd ter hunner haardstede wijlst ondergetekende geenszins - lees: generlij - de bedoeling had zulks te laten gebeuren. Totaal in-intentioneel, heet dat dan. Maar den Duvel en de knabbels waren zeer te pruimen, ook al waren deze laatsten er niet bij. 't Zijn goeie mensen, en bij deze krijgt mijn jongste broer mijn goedkeuring, zo gaat dat in families waar het fortuin nog mee de beslissingen maakt...

Anoniem zei

elles sont jolies les puces,moi aussi je veux aller me baigner au lac...

Anoniem zei

Leuke blog Emmanuël! :-)
Het weekendje Ardennen was zo te lezen zeer geslaagd met de familie Deraes.. Ja, volgende keer ga ik mee.. :-P
Tot de volgende,
(meester) STIJN

PS: Ik moest DRINGEND uw blog eens bekijken van uw dochter, dus heb ik dat maar meteen gedaan.. :-) Zie dat ze mij onder mijn voeten geeft! hehe..

Emmanuel zei

@Stijn:

Een meester op mijn blog! Was dit dertig jaar geleden gebeurd, dan hadden de commentaren wel ietsje anders geweest ;-)