03 februari 2008

Lange tijd geen zee, blijkbaar...




Zonet even gesmurfd door "mijn favorieten" en daarmee bedoel ik niet dat ik de zaakjes "daar beneden" eens goed gelegd heb, wel dat ik plots tot de schokkende vaststelling kwam dat mijn blog maar een mager beestje is. Dit dan weer wél in tegenstelling tot het zaakje "daar beneden".
Afin.
Gisteren in Wilrijk, of all places, naar de verjaardagsfuif van een collega geweest. Hij gaf daar een setje ten beste met zijn eigen rockband COLDFUSION. Man, man, man, de moeite en de diesel meer dan waard. We zaten daar met iedereen van de firma aan een lange tafel te genieten van het live gebulder van Ozzie en zijn groep. Ambiance, ambiance. Al kan het feit dat ons tafelke nogal Duvel-minded is daar ook wel voor iets tussen zitten. In het naar huis rijden heb ik gemerkt dat de tramsporen in de provincie Antwerpen blijkbaar op een andere plaats liggen dan bij ons (ik ga het nog een laatste keer toegeven, bolleke).

Deze ochtend wonderwel zo fris als een veertigjarig hoentje opgestaan, naar beneden gegaan om aldaar verwelkomd te worden door het lieve gezicht van mijn madam en mijn oudste dochter...

Happiness can be so simple.

De jongste dochter is zoals haar vader in een vorig leven, bedje is veeeeeeel te lekker na een lange nacht!


Cool runnings iedereen.


Emmanuel



Geen opmerkingen: