29 november 2009

"Start to rest" with Emmanuel

Zondag Zimbobdag maar vooral ook no stress-dag. Op streng advies van den dokteur nog wel! Ik heb vandaag dus niet teveel gedaan. Vanuit de keuken klinkt "niet minder dan anders" maar daar schenk ik geen aandacht aan, moedig maar vooral onbestaand is de man die mijn geliefde Sandra Gerritje Wajer helemaal tevreden kan stemmen...
Mijn drie biggetjes hebben mij laten uitslapen tot een zeer onchristelijk uur, waarna ik fluitend door het huis dartelde en danste. Ok ik geef toe dat de nietjes (ik noem ze "piercings", da's cooler) in mijn buik mij in sommige van mijn limbo-bewegingen hinderde maar dat nam mijn publiek er wel bij. Ik lummelde maar wat rond als een perfecte kopie van onze dochters. Mama blij.
Om zeker te zijn dat ik haar niet teveel voor de snoezige voetjes zou lopen ging ik deze namiddag naar het betere voetbal kijken van onze lokale ploeg KFC Heusden. Ik bespaar u het verslag van de onterecht verloren wedstrijd, ik kan enkel zeggen dat naar het voetbal gaan kijken niet bepaald bevordelijk is voor de innerlijke rust, als de darmen nu nog wat zouden meewillen zou ik het tenminste nog kunnen "verwerken" if joe noow wat aai mien ;-)
Nu zit ik hier gezellig aan tafel met mijn schootmodel pc, de dochters kijken naar een Suske & Wiske film en de madam ligt te luieren in haar welverdiend badje met ezelinnenmelk en lavendelolie. Normaal gezien zou ik nu wel een glaasje rode wijn drinken maar zolang ik niet echt beter ben stel ik me tevreden met de gedachte dat mijn kop koffie dat glas rode wijn is.
Verdomme, teveel suiker in mijn wijn.


Cool runnings,


Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

ach, hoe machosist kunt ge zijn.....
bij wijze van "ontspanning" naar een voetbalmatch gaan zien, onverdiend verloren? 't zal wel weer aan de arbiter liggen..en dan hebt ge na affluiten zo een sfeertje dat een mix is van Allerzielen en Halloween...dan toch maar terug naar vrouw en kroost, de koffie en de sloefen, zalige rust....of zoiets...