19 november 2009

Deze blog werd gehackt





Mijn broer Emmanuel (a.k.a. 'Robke', of 'de Manu'), da's mijn beste broer. Veruit.

Het helpt dat ik er maar ééntje heb, maar toch...

Mijn maat ligt aan de sonden, murg van de feiten.

Net nu hij aan 't recoveren is van een uren durende operatie dacht ik dat mijn tijd rijp was om eens een oproep te doen... Niet voor een ander gemeenthuis, he did that, and stuff like that.

Hij heeft weliswaar z'n voorbereidingen getroffen qua connectiviteit... dankzij mijn schoonzus (én getuige) en m'n nichtjes Florine en Laetitia. Het wereldwijdeweb wordt vanuit het UZ het zijne, van zodra hij straks weer kan denken (goh, da's lang geleden) en kan typen en 'muizen'.

Wat gedacht van wat steunbetuigingen van vrienden en kennissen via z'n eigenste blog?

Feel free to drop by, en hopelijk vergeeft hij mij deze 'hack'.

Manu, tot binnenkort!


Zwool runnings,



Brô

5 opmerkingen:

Brô zei

Forgive me, brô? ;)

Anoniem zei

Als HIJ het U niet vergeeft ik wel,hij zal verschieten morgen als hij zijn laptop aansteekt!

Ikke(de beste schoonzus en getuige van de héle wereld)

Anoniem zei

Hallo Manu
Als ge dit bericht leest is al de narigheid al grotendeels achter de rug en zit er al een stukske flexibel in U (hopelijk leest uwen baas dit niet ) via deze van harte beterschap gewenst van uwen schuuuunsten schuuuunbruuur en uw lieftalligste schuunzusken
Luc en Miranda

Carla zei

Manu,
Zorg dat ge rap beter zijt, want ge moet binnenkort een duvelken komen drinken op mijne kleinsten zijne verjaardag.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

kleine broer hacked grote broer, er zijn geen zekerheden meer in de wereld!!grote broer kennende zal hij, zodra verlost van al wat hem heden ten dage bindt( letterlijk dan)
een ferm staaltje van revanche laten zien...........bij deze: scheidsrechter gevraagd!!