01 november 2009

God do I miss that...

Mens lieve god, ge moest eens weten hoe ik aan het aftellen ben naar mijn operatie, binnen 18 dagen.
Van september tot nu enkel plat water en thee met melk, de lokale horeca kijkt mij weliswaar vol medelijden aan maar dat kan de pijn uit mijn hartje niet wegnemen. Ik mis mijn glaaske Duvel, het lekker languit hangen aan de barkruk en oeverloos l*llen met de maten en matinnen over hoe hard het leven van veertigers gaat en hoeveel buzze die snotneuzen van dertigers toch wel hebben, over de ontstellend zwakke prestatie's van de Buffalo's en het hoogstaand niveau van Club Brugge, ...
Na de operatie zal ik waarschijnlijk nog niet meteen "de oude" zijn (willen we dat wel?) maar als ik mezelf wat verzorg zullen de werknemers van brouwerij Moortgat wellicht een minder spannend jaar tegemoet gaan.
Voorlopig dus: thee met melk en plat-maar-dan-wel-écht-plat water.
Cool runnings,
Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

dat visueel controleren? ...zal wel meevallen, we vinden wel amateurs die zich opofferen om in uw plaats te drinken .....( en slechte karakters ook hé!!!!!!)