28 augustus 2011

Let's kick some ass!


De sportieve jonge snaak hierboven (collegiaal leunend op zijn donkere ploeggenoot) begeeft zich binnenkort weer in het wereldje van glitter en glamour genaamd "Minivoetbal". Jawel, na enkele jaren gestopt te zijn wegens teveel groupie's, drank, sex, rock & roll en twee kleine dochters zal het balletje weer rollen als voorheen. Tenminste, als het van het balletje afhangt. Want inderdaad, den dezen zal eerst eens afwachten wat dat geeft zo enkele kilootjes meer. En dan spreken we nog niet over de jaartjes meer en haartjes minder!

De voetbalploeg die ondergetekende een ferm contract aanbood heet MVC De Matroos. Een groep enthousiastelingen die hun thuisbasis heeft in de gelijknamige afspanning. Ik moet dat adres één dezer toch eens gaan opzoeken, kwestie van wat kennis te maken met de lokale fans. Ik vetrouw erop dat de vrouwelijke fans iets discreter zijn dan wat ik vroeger zoal moest meemaken: ontblote borsten in de tribune, liefdesbrieven, gegil bij weer eens één van mijn splijtende passes, bakken Duvel in de kleedkamer, ... Over dat laatste moeten we natuurlijk ook niet écht moeilijk doen, ze menen het zo goed ;-)

Anyway, het zal er op zaterdag weer stuiven in sporthal Hipso aan de St.-Denijslaan in Gent. Voorlopig nog gratis maar ik vrees dat de massale belangstelling managers en event-organisatoren wel eens op ideëen zou kunnen brengen...

Cool runnings,

Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

op het eerste zicht zie ik zo maar 1 ding dat gaat kloppen... en dat zijn die bakken Duvel !!ik hoop dat de " terrein- en manverzorger " weet welke taak hem te wachten staat... wordt ongetwijfeld vervolgd !!!!!!!!!!