15 februari 2009

Nil sine magno vita labore dedit mortalibus

Bovenstaand motto indachtig trokken we zaterdagavond naar de Valentijnfuif op onze school. De kinderen konden er in de speciaal voor hen gedecoreerde eetzaal feesten als de beesten zonder dat de grote mensen hen kwamen storen. Er was een zeer strikte no-adults policy! Niet dat die adults dat aan hun hart lieten komen want in de zaal ernaast was een heuse cavabar ingericht. Stemmige muziek en een mooi decor verzekerden ons op voorhand al van een geslaagde avond. Wat voor mijn madam, de immer oogstrelende Sandra Gerritje Wajer, en mij een rustige avond degusteren moest worden veranderde algauw in nog maar eens zwaar doorhijsen met de verkeerde vrienden ;-) Mijn moedertje was ook aanwezig maar niemand die zich daarvoor wat inhield. Ik keek naar mijn vrouw en schudde het hoofd, "dit gaat weer ne late worden"... Mijn vrouw schudde later op de avond ook nog wat met haar hoofd maar volgens mij gewoon omdat ze merkte dat ze te weinig Dafalgan in huis had.



Cool runnings,
Emmanuel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Verkeerde vrienden ? Hoe durf je !!!

Anoniem zei

dat "moedertje.." was dat dat menske met heer krukspelden, bloemetjes schortje en breinaalden onder de arm...?????

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.