01 februari 2009

Geef hier, die verfrol!

Deze namiddag begonnen aan de bureau-badkamer van de meisjes. Die ruimte wordt een heuse "dressing" want de dames beginnen stilaan zelf te kiezen wat ze willen aandoen. Plus dat moeder dat in haar kopke gestoken heeft en de voorgaande uitleg dus niet spontaan van mij komt.
Het oorspronkelijke trutten-geel wordt door ondergetekende getransformeerd tot het stijlvolle (?) trutten-eucalyptus-appelblauw-zeegroen. Er komen nieuwe witte kasten en een nieuwe lavabo voor al de marchandies die eventueel moet gewassen worden.
In de slaapkamer, die zeetinten gaat krijgen (dat ik heb ik op bevel van mijn madam zélf beslist), komt dan een grote tweepersoonsbureau. Maar bij ja, we krijgen dat er allemaal wel in!
Voorlopig staat mijn hoofd echter alleen nog maar op het tweede couche'ke dat ik morgenavond al mag zetten. Wie mij kent weet dat er best een knalluide radio en genoeg alcohol aanwezig mag zijn.

"Eli Eli lama sabachtani"

Colourfull runnings,

Emmanuel

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Laat maar eens weten wanneer het klaar is, dan komen wij je harde arbeid eens bewonderen. Wie weet brengen we wel een duvelken mee.
Carla, Eddy en ....

Anoniem zei

goed zo, mei 68 is blijkbaar niet voor niets geweest........
mémé