08 november 2010

En dan nu... koffie!




Wakker worden is nooit mijn sterkste punt geweest, al ben ik daar sinds ik papa geworden ben wat makkelijker in. Maar toch.

Daarom vind ik het eerlijk gezegd heerlijk wanneer mijn madam "de vroege" heeft en ik rustig op kan staan. Natuurlijk mis ik haar wel, maar als ik het geluk heb dat ik de klokwekker op tijd hoor kan ik op mijn eentje naar beneden slenteren, mij klaarmaken en vooral... rustig een bakje of twee-drie espresso drinken. Van het betere merk inderdaad :-)

Straks ga ik mijn twee dotten van motten wakker maken. Eéntje lijkt wat op haar ma en glimlacht al zodra ze wakker is, doet netjes haar pantoffels aan en schuifelt naar toilet en badkamer. De andere heeft iets meer van haar papa, ronken en zeuren onder haar hoofdkussen, verongelijkt jammeren dat ik haar te vroeg wakker gemaakt heb, kleine zus opjagen om dan
weer in slow mode aan tafel te zitten... Leuk is soms anders maar ze groeien daar wel door.

En dan nu... koffie!
Cool runnings,
Emmanuel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

... en je blog aanvullen.

Anoniem zei

het leven zoals het is.......en zeggen dat ge dat later zult missen!

ma

David zei

het betere merk? Een Nespresso dus? :-)