04 september 2010

"En de dagen keerden terug naar hoe ze moesten zijn"


Eindelijk is het zover, het nieuwe schooljaar is begonnen.

Laetitia vat het zesde leerjaar aan en Florine het derde. Ik ben ervan overtuigd dat ze allebei hun best wel gaan doen al zullen we af en toe wat moeten corrigeren en optreden. Bovenal moet ik me gelukkig prijzen dat ze zo graag naar school gaan; hebben ze vast van hun mama want ik vond school vroeger eerder een ferme verstoring van mijn fantasiewereldje :-)



Op de eerste vrijdagavond van het schooljaar is het voor de mama natuurlijk ook weer wennen dat de mormels wat moe en zenuwachtig zijn. Lekker thuisblijven en in de zetel luieren is dus dé boodschap. Samen tv kijken en een afhaalchineesje bestellen. Meer moeten we eigenlijk niet hebben om te beseffen dat we weer in ons gewende ritme geraken...
Cool school runnings,
Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

als gevolg van die " storingen "kwamen een paar zeer relevante schoolrapporten uit de bus... bij publikatie van die pareltjes ..Sequens mirabitur aetas