20 juli 2009

Er scheelt iets aan mijn voeding!

Velen onder u zullen nu de opmerking maken dat er eerder iets scheelt aan mijn kwantiteit voeding, afgaand op mijn lichtjes uitdeinend adonis-lijf. Daar is iets voor te zeggen, maar da's ook weer een ander verhaal...
Neen de voeding van mijn pc is naar de genoux, volgens mijn kleine broer-die-net-getrouwd-is. Sandra zal hem vandaag wegbrengen (de pc) en laten herstellen. Ongelooflijk hoe gehandicapt een mens zich voelt zonder pc, al was het maar voor de mails. Ik schrijf dit stukje dan ook vanop de kleine laptop van mijn kleine broer! Mijn kleine broer die voor het overige wel "nen serieuzen zak" heeft, maar da's nieuws voor insiders.

Straks werken we ons terras verder af, de tegels komen er vandaag op. Ik zal vanavond weer wat krachtvoer en mijn pufferke nodig hebben. Maar allez, het gaat best mooi worden. Madam heeft gekozen en besloten, het zal dus netjes zijn en vooral... haar goesting.
Ach, ik kan haar niks weigeren. Wat is er mooier dan die gloed in haar oogjes te zien wanneer ik wéér eens volledig met haar meega?

Cool runnings,
Emmanuel

4 opmerkingen:

Anoniem zei

kijk nu daar sie! zijn die lyrische ontboezemingen ontsproten uit het exaltatische gevoel van de nationale feestdag morgen??, nu ja, na het dragen van die rode " plaston" wordt alles mogelijk...

groeten uit Sintemansbirg van een oude bekende

Emmanuel zei

Beste,

Over welke feestdag heeft u het?
Wat de rode stropdas betreft, die was eerder oranje (ook al een mottig kleur in mijn geval), het kopke dat er noodgedwongen bovenuit stak was regelmatig rood, dat wel.

Brô zei

Diene ferme zak, da's omdat ik niet op mijn voeding heb gelet! ... ;o))

Anoniem zei

dat van dienen zak, awel, dat is gewoon grootheidswaanzin, niet meer, niet minder!!!