08 juli 2008

Wit a littel help from jor frends

Een tijd geleden werd ik 's nachts badend in het zweet wakker en vroeg een stem diep in mijn hoofd " Emmanuel, hoe zet je in hemelsnaam een link in je geschreven blogtekst, man?" Ik reageerde eerst nogal kribbig want geef toe, mij 's nachts wakker maken en zo familiair aanspreken...
Daarna bedacht ik mij dat ik het antwoord schuldig moest blijven, wat me zelden overkomt.
De dagen nadien deed ik mijn uiterste best om dit vraagstuk op te lossen maar de kluns in mij had telkens weer de bovenhand.
Maar zoals ze bij ons in de familie zeggen "Impossible n'est pas Anciaux", ik zocht deskundige hulp in de persoon van ene Zimbob, broer van de schoonbroer van mijn broer en mij.
En kijk, als bewijs dat hij mij op weg geholpen heeft, hier zowaar de link naar zijn saait-met-een-kantje-af.
Ere wie (zeer zelden) ere toekomt ;-)

Cool runnings,

Emmanuel

1 opmerking:

Zimbob zei

Blij dat het gelukt is, nog blijer met de eer. Eindelijk!!!!!!! Mijn dag is goed.

Heb uit pure sympathie (want zo ben ik...) je ook terug gelinkt in de sidebar. Had gemerkt dat ik dat nog niet had gedaan...

Bij deze.