21 maart 2010

Een boompje voor iedereen toen, nu en later...


Vandaag met onze twee keuters naar het terrein achter het kerkhof van Heusden geweest voor de Boomplantactie tvv Kom op tegen Kanker. Ik steun niet veel organisaties maar voornoemde kan elk jaar op enkele van mijn euro's rekenen. Zo kocht ik voorbije week twee boompjes, één voor mijn politieke afdeling en één voor ons gezin. De dochters beseffen ondertussen ook al iets van de bedoeling van de actie en gaan dus zeer enthousiast tewerk.

Het zijn maar boompjes maar ze herinneren ons aan al die mooie momenten met mensen die we verloren zijn aan...


Cool runnings,


Emmanuel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dag Muis, dag Floortje,

flink hoor van jullie!!!
mémé

Anoniem zei

Bomen hebben een groot voordeel: ze blijven zeer lang overeind staan. Maar ze hebben ook een nadeel: dat ze lang blijven overeind staan. Ik heb eens gehoord van een liefdesboompje dat in het begin klein begon, maar gaandeweg VET in de weg kwam te staan wegens groot... ;o))

Brô

Anoniem zei

ge zoudt het hem niet toegegeven hebben hé,maar feitelijk was grote broer nen "groenen" avant la lettre,
zijn liefde voor de natuur uitte hij
ook door een gezonde interresse voor boswandelingen!! verloren is hij nooit gelopen, zooo ver wandelde hij ook weer niet..het schone aan die tijden was dat hij toen nog niet echt door had dat zijn ouders ook niet "oud" geboren waren....