01 augustus 2009

Geen zin om na te denken, of toch?


Heb vandaag, zoals wel vaker, geen zin om lang na te denken; maar toch:

- Staatssecretaris Schouppe wil eventueel zelfs handenvrij bellen verbieden. Hoe controleer je dat? Ikzelf ben een niet ongetalenteerd "meezinger" in de auto, hoe zie je dan of ik bel naar die-van-ons of dat ik de nieuwe Mario Lanza ben?

- Mannelijke agenten mogen vrouwen in een burka niet meer fouilleren, dat moet door hun vrouwelijke collega's gedaan worden. Wat als een terrorist zich onder een burka verstopt? Oké, ik zoek het wat te ver... Hoe gaat die "man" reageren als een "onreine vrouw" hem wil aanraken? Dat mag toch niet?

- Wat doen quad's op de Laarnebaan om 23.45u en aan een rotvaart, om over het lawaai nog maar te zwijgen?

- De advokaat van ontsnapte gangster S*kkaki vindt dat men gedetineerden zoals zijn arme cliënt in de gevangenis beter goed begeleid om een vlugge re-integratie te bevorderen dan ze helemaal te laten verkommeren. Is de jonge knaap met zijn recentste bankovervallen nu goed bezig of niet? Aha!

- Een vriend en N-VA collega van mij heeft zich ook een Franse bulldog aangeschaft. Zal zijn integreren hier zo goed lukken als bij die van ons?


Afin, ge ziet wel dat ik geen zin had om lang na te denken ;-)


Cool runnings,

Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

dat van die hond...even gekeken op taal.net, definitie van " tafelspringer.." druktemaker en betweter" die vriend van u weet toch hopelijk wel in welke mate zo een hond wel FRANS is hé???

warm runnings van de verre Dampoort