09 december 2008

10.12.1985 ********* 10.12.2008


Morgen zijn mijn madam en ik 23 jaar samen, van harte proficiat aan ons zou ik zo zeggen. Er is in al die jaren enorm veel gebeurd, van superleuk tot minder plezant. Er is in al die jaren ook enorm veel veranderd, denken we maar aan mijn Adonis-fysiek die het wat moeilijker krijgt de laatste tijd...

Wat echter niet veranderd is, is mijn gevoel voor "mijn bolleke, aka mijn Wajerke", van liefke op school over verloofde, echtgenote, beste vriendin tot mama van mijn oogappels.


Sweet runnings,
Emmanuel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat, ik zal er eentje drinken op jullie gezondheid en doe er nog zoveel jaren bij.
groetjes,
Carla

Zimbob zei

Sweet!

Gefeliciteerd.

Brô zei

Wellwellwell,

23 jaar. 't Is proper... WIJ waren er al 19 bijeen, en nog met een ander trouwen! ;o))

Proficiat beste Brô (heb er natuurlijk ook maar één...één Brô dus)