16 september 2008

Over Openmonumentendag en bloed in de keuken.

Vorige zondag, naamdag van de heilige Notburga, zijn we met de meisjes naar de Openmonumentendag geweest.
Eerst naar het kasteeltje Warande in Wetteren, niet veel soeps. Sorry bolleke.

Daarna richting Galveston-site, een mooi oud fabriekspand dat een tweede leven krijgt door de verschillende bedrijven die er hun burelen hebben. Er is zelfs een heuse fuifzaal in ondergebracht, the ArtCube. Een groot deel van de fabriek staat nog leeg maar wordt volop opgekuist en gerestaureerd. De organisatoren hadden een originele invalshoek gevonden om een enorm en leeg gebouw toch nog speciaal en spannend te maken. Er werd met verschillende kleurenspots en geluidseffecten gewerkt. Echt knap. Florine had het af en toe wat lastig met het grommende geluid maar vond het lichtspel dan weer wél leuk zagen we. We vonden het allevier een indrukwekkend bezoek.

's Avonds wou ik mijn eega, de genaamde Sandra Gerritje Wajer, verrassen met enkele fijne plakjes droge peperworst en droge natuurworst ofte saucisson poivré en saucisson sec naturel... Mijn liefde en ijver waren maar een kort leven beschoren, het veel te scherpe en veel te lange mes ging veel te snel en veel te makkelijk in mijn veel te lompe duim. Lakkerke, lakkerke! Dial 911 en nog veel meer. Gelukkig voor mij én de mensheid kon mijn madam dat erg vakkundig verzorgen en blijft het litteken beperkt tot een wonde van 32cm op 12cm... Of iets minder.
De sneetjes worst smaakten achteraf wat minder lekker geef ik toe.

Cool cut runnings,
Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

Ocharme toch, moeten we nu compassie hebben ? Wil zijn madam dan eens soigneren en moet zelf door zijn madam gesoigneerd worden.