04 september 2008

Dank u lieve vrienden, dank u...

Om maar meteen met de deur in huis te vallen:

wat lees ik daarnet in de blauwe gazet van mijn madam? "Overgewicht helemaal niet ongezond"! Mensen met een hoger BMI zouden een lager sterfterisico hebben dan andere, zogenaamd gezondere, mensen.
Dus, als ik het goed begrijp, bedoelen al die lieve vrienden van mij als ze zeggen "heu, Manu, ge zijt gelijk een beetje bijgekomen, hé?" eigenlijk "waaaaaaauw Manu, gij ziet er lekker en gezond uit zeg!"
Straf dat ik dat nooit zo opgenomen heb, zal aan mijn natuurlijke bescheidenheid liggen.
Let op, ik ben in goed gezelschap wat die BMI betreft. Zonder veel namen te noemen weet ik dat de meerderheid van mijn familie, schoonfamilie en vrienden het lang zou moeten uithouden op deze aardkloot.
Ons gezellig leven zit daar wel ergens voor tussen natuurlijk.
Mijn schoonbroer Dave daarentegen is dan weer van het gespierde vélopomp-type, maar hij is de partner van een Anciaux en dat zorgt op een andere manier voor de nodige zen in het leven en dus alvast voor een mooie oude dag...

Cool runnings,
Emmanuel

1 opmerking:

Anoniem zei

...please where can I buy a unicorn?